10 Ocak 2012 Salı

NÖBET bir resim bir hikaye


yıl- 2112 , kıyamet yılı


yer -taşkent 

                                   
                                   NÖBET




Sessizlik rüzgarla münakaşa içinde , elle tutulur adeta oda esmese . Kayalardan oluşan zemin kilometrelerce toprağa hasret bırakıyor ki ilerlemek imkansız neredeyse ,kim yaşarki burada ? Varlığıyla canlılara düşman bu gezegen , 
"hahaha" nöbete , nöbetçiye ne gerek var ki ,kim ne için hangi karanlık emeller adına gelsin taşa kayaya , sürgün burası ve ben nöbetçi değil mahkumum , savaşçı değil , bu teneke parçasına esir edilmiş kayıp bir ruhum .
Yürüyorum , rutin gitgellerden biri işte , "sıkılıyoruuuum" ne bağırıyorumki ,kim duyar yada bağırıyım , çıldırsam kimin umurunda , iki aydönümü var görevin bitmesine daha ,sabretmeli , ama nasıl , bir ses olsa , konuşucak bir birey , hayvan bile olur du , ama yasak , bu bölgede yaşamak imkansız ,yeteneğim hapis nedenim oldu , makineler evim , vücudum ne durumda acaba , iyi bakarlar kendi iyilikleri için umarım , yoksa çekicekleri var benden , ruhum bu aptal savaş makinesinin içinde kalırsa , onlar hakkında burda düşman için geliştirdiğim yeni usulleri denerim , bitti işte bugünde ,temiz , raporu gönderip dinlenmeye çekilelim bakalım sabaha kadar , birazdan eksi 80 leri bulucak hava , karanlık ve soğuk , kayalara arkadaş ...
 Toplamdan bir gün daha eksildi ,uyu makine , bensiz bir işe yaramazsın zaten ..............................

Rüzgarın sesinin sakladığı bu uğursuzlukda nedir ,taşkentin yeni sakinlerinin niyetleri belirsiz lakin vücutlarının nasıl dayandığını anlamak güç bu ortama ,dostmu düşmanlarmı bilememek çıldırtıcı , bunca yalnız geçen zamandan sonra savaşmak bile bir lutüf değilde ne ,ama emirler kesin gözcülükmüş , peh! benim işim savaşmak lanet casusluk işleride nerden çıktı , hey bir hareket var , aman tanrım buda ney böyle buna bir şehir sığar ,"merkez ben nöbetçi gelen görüntüleri aldınız mı"

evet ,görüntü gayet net , eee dostum galiba dileklerin gerçek oluyor ,gelen emir şöyle , yerdekileri temizle ,son silah gücünü gemiye karşı kullan ve dön"
" lanet bir istila bu , dalgamı geçiyorsun , öncülermiş o gelenler belliki bir şansım vardı hatta istekliydim ama reddettiniz şimdi saldırmamımı istiyor ordaki gerizekalılar , beni gözden çıkardılar desene , üstün makinayı deneme zamanı o zaman ,hahaha teşekkürler umalımda dediğin gibi üstün zekamın bana faydası olsun , gemiyi rahatsız edebiliceğimden emin değilim fakat öncüleri temizlemek pekte sorun olmaz ,
"işaretimle beni çekmeye hazır olun yoksa sevgili makinanızı bir daha göremezsiniz , buhar olup bu lanet gezegenin katmanlarında kayboluruz birlikte ". 
Madem show izlemek istiyorlar hadi alasını yapabiliceğimizi gösterelim gelişmiş hurda ,
SİLAHLAR HAZIR , SAVUNMA KALKANI TAM GÜÇTE AKTİF , IŞINLANMA İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI 1000 999 998 ....
kes şu sesini dikkatimi dağıtıyorsun ,hedef bende savaşta kontrolu vermem ,aptal bir hurdaya ise asla ,şimdiiii ateeş ...
HEDEF İMHA EDİLDİ , KUZEYBATI YÖNÜNDE YENİ HEDEF BELİRLENDİ ,
kes sen söylemesen bilmiyorum sanki , 900 899 888
"ahhh !..."

buda neydi , kalk ayağa hurda ,lanet nasıl bu kadar çabuk karşılık verdiler , rapor ver ,
SİSTEMLER SAĞLAM SORUN TESPİT EDİLMEDİ 
o zaman insiyatifi alıyorum işte ordalar ateeeş , hahaha benle uğraşmak istemezsiniz ,500 499 498
tamam son üçü kaldı sonra içini boşaltabilirsin şu yeni arkadaşına , 
hazır ,çıkar kafanı burdayım 
DİKKAT HEDEF BULUNDU 
bekle 
HEDEF ATIŞ MENZİLİNDE 
bekle 
TEHLİKE ! SALDIRI SİLAHLARI ÜSTÜMÜZE DOĞRULTULDU 
Bekle lanet olası
DİKKAAAA 
şimdiii !!!!!!!!!!!!!!
KALKAN ÇALIŞMIYOR , HAREKET KABİLİYETİ AKTİF , SİLAHLAR AKTİF ,EMİR BEKLENİYOR 100 99 98 97 96
EMİR BEKLENİYOR 87 86 85 .....
"lanet! dostum ordamısın bilincin bilincini kaybettiğini söyleme bana " 
"hey sakin olun ben bu kentin taşlarından daha sağlamım geminin silahları bana dönük şu anda yerdeki böcekler temizlendi zaman dolmadan kımıldarsam toza dönüştürürler beni "
10 9 8 7 .. tüm silah gücü gemiye 6 5 4 ateeeeşşş 2 1 ...........

"aaaaaahhh !bundan nefret ediyorum ,şu vücudu biraz hareket ettirseniz yine kaskatı olmuş" 
"dostum sen tam bir problemsin ,evine hoşgeldin nöbetçi.." 
"s.... git karım ve oğlumun olmadığı hiç bir yer evim olamaz ,gemi ne oldu "
"kaydedebildiğimiz son görüntülerde hiçte eğleniyora benzemiyorlardı " 
"e bu da yeter ben gittim bile , beni arayanı ordakilerden beter yaparım ,istediğin herkese söyle ,sıradaki nöbetçiye yanına kitap verileri almasını söylemeyide unutma ahh bu vücuda bakanlara da selamımı kendim iletsem daha iyi olucak ama şimdi evime gitmeliyim "

evine hoşgeldin nöbetçi hoşgeldin "
                                                                                                                         23 Kas 2009  DRADEVİL
ESKİDEN YAZMIŞ OLDUĞUM KISA BİR HİKAYEYLE BAŞLADIM BLOĞUMA ;) BLOĞUMUZA .İYİ OKUMALAR .


3 yorum:

HOŞGELDİN ! UMARIM MUTLU AYRILIRSIN :) YORUMLARINLA TEŞVİK ETMEK EMEĞE TEK BEDEL NETTE ;)